سلااااااااااااام

خوبید همگی؟

چه خبر؟

-تروخدا ایگنور نکنیدااااااااااا

با کامبک ترژر حال کردیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد؟

وااااااااااااااااااااییییییییییییهثبصابلدقیغتسلشثقتثنثاثفصقفاسقاثقزثلقششثاٍَلضثل4عقخهموئقلذرث

خیلییییییی خوب بوددددددددددددد 

ولی جای خالی ماشیدام 

.

جونکیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو این بشر خیلی کیوتهههههههه

جیهونیییییییییی (من همیشه سر عادت به جیهون میگم ووزی laugh از اونجایی که اسم اصلی ووزی هم جیهونه ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ)

 

ولی بعد از اینکه هاروتو رو دیدم :

..

 

راستی یه لیریک اماده دارم یکی هم میخوام از Hello ترژر بزنم ولی برای یکی دیگه (دقت کنید که 3 تا شد) هیچی به ذهنم نمیرسه شما بگید (بازم ایگنور نکنید) 

 

آره دیگه Q & A هم دیشب آپدیت کردم

 

دیگه اینکه اگه خدا بخواد میخوام مونببه بشم (فکر نکنم به جایی برسم چون حتی نمیدونم چند نفرنfrown فقط میدونم با اورگلو تو یه کمپانی هستن -از اون جایی که برای اورگلو هم به نتیجه ای نرسیدم میشه فهمید که قرار نیست تو مونستا اکس هم به جایی برسم- )

 

و اینکه یت تو کام هیوندا ورژن که بی تی اس برای اون قضیه goal of the century خوندن رو گوش دادیددددد؟ اصلا به نظر من از آهنگ اصلی بهتر بودددددددددد

 

و دیگه واقعااااا هیچی یادم نمیاد

فقط اینکه برید Run Away Japanese Version گوش کنید و همیننننننن

منتظر ایگنور نکردن هاتون هستم

 

 

 
 
 

این آهنگ خیلی باحاله