چرا این البوم انقد خوب بود ذنوتچیزهحتذش، زحهذتصسذخهع

ثری راچااااااا , من بعد از این اهنگ :

*اون ادمه که میخنده شما در نظر بگیرید چانه

سوپر بوردددددد خداااا

سیرکس کره اییییبییییییییحتهخگنشبیکنیثکهتثضحهذتضرهحتلذثهکتذیضبکمذلذخعببثذمتفضشل

اهنگ سونگمین و جونگین

Taste عاذمعاذژططعخذابعمتاببتامبناکذ

Case 148 گااااااااد ام ویییییییی

بهترین البوم اخیر بودددددد (حتی از بورن پینک هم بهتر بوددژیثثنپیسظمطمکیک) 

شما هم نظراتتون رو بگید

+بیاید حرف بزنیم ایگنور نکنید هر کی حالش خوبه و حال و حوصله حرف زدن و چرت و پرت گفتن داره بیاد لطفااااااا(دقیقا منظورم چرت و پرته چون از این حال و هوا خسته شدم و نیاز دارم یکم چرت و پرت بگیم و بخندیم - و اینکه من عملا دوست دیگه ای به جز شما ندارم پس کس دیگه ای نیست که باهاش صحبت کنم - )

 

 

این نی نی کوچولو هارو داشته باشید فعلا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
bayan tools 3RACHA3RACHA

دانلود موزیک

 

راستی تولد لِی هم مبارک باشه 

....