سلام به همگی

کلی فکر کردم که چجوری این متن رو بنویسم و حالا نمیدونم الان دیره یا نه

راستش من از چند روز دیگه تا یه مدت ایران نیستم بخاطر همین نمیتونم تو این وب فعالیت داشته باشم

و مجبورم باهاتون خداحافظی کنم

خیلی دوست داشتم بیشتر باهاتون میموندم و خاطره های بیشتری میساختم ولی خب دیگه شرایطش نیست

تا همین الانش هم کلی خاطره خوب باهاتون داشتم

با کلی ادم جدید دوست شدم

کلی ادم جدید شناختم

من خیلی فضای بیان رو (با همه ی مشکلاتش) دوست داشتم

اینجا میتونستم خود واقعیم باشم

حرف هایی که میخوام رو بزنم

مجبور نبودم خود واقعیم رو از کسی پنهان کنم و تظاهر کنم یه شخصیت دیگم

خیلی دوست داشتم بازم اینجا میموندم

پست میذاشتم

کامنت میذاشتید پاسخ میدادم

بازهم براتون لیریک میذاشتم

با ادم های جدید اشنا بشم و.... 

هیچوقت فکر نمیکردم مجبور بشم همچین متن خداحافظی ای رو بنویسم (یا حداقل به این زودیا) 

خیلییییی خاطرات خوبی باهاتون داشتم و از تک تکتون ممنونم

از وب panipali که کلا توسط اون با بیان اشنا شدم

از بلو که از روز اول باهام بود و هرچقد خسته بود بازم یه چیزی برای گفتن داشت و حالم رو خوب میکرد

از آنیسا که مثل خودم از اون سیزن های دوآتیشه بود (البته بیشتر از اون وندی لاور😄) 

از ایسا که خب خیلی کمکم کرد تو کارات شدن

و از همه ی اونای دیگه ای که نام نبردم 

خیلی روزای خوبی بود این روزایی که اینجا بودم

به جرات میتونم بگم از وقتی کیپاپر شدم بهترین روزهای زندگیم روزهایی بود که اینجا بودم

خیلی دلم براتون تنگ میشه

ولی خب مجبورم

الان هم کام خصوصی بازه تا ۴ روز دیگه میتونم جوابتون رو بدم 

یکم برام سخته که بگم خداحافظ پس.... 

 

فعلا... 

 

 

+ اگه نمیتونید کام بدید تو پستای دیگه حرفتون رو بزنید