بیاید کمک

یه حس افتضاحی داره میکشتم

احساس میکنم اونقدر که باید و شاید بنگتن رو دوست ندارم و بهشون علاقه نشون نمیدم

ولی با اینکه واقعا دوسشون دارم بیشتر از هر ارتیست دیگه ای به خودم تلقین هم نمیکنم که دوسشون دارم واقعا دوسشون دارم

دلیلش هم میدونم که چرا اینجوریه بعد از اینکه بنگتن رفتن تو یه استراحت و من رفتم سراغ گروهای روکی (البته دلیل اصلیش اون ۲۳ تا بودن🤐 که باعث شد توجهم کاملللل بره سمتشون) اینجوری شد و توجهم نسبت به بنگتن کم شد

الان اجرای ران بی تی اس توی کنسرت بوسان رو داشتم میدیدم و نزدیک بود گریم بگیره که چرا من بهشون توجه نکردم

یه مدت بود فقط اهنگای توباتو، انهایپن، اسکیز، کپلر، انسیتی، ایتزی، سونتین، آی و و... گوش میدادم اکثر مواقع

و تقریبا بیشتر اهنگای بنگتن رو رد میکردم

بعد که به این فکر میکنم که بنگتن منو با کی پاپ اشنا کرد و نبود بنگتن تو زندگیم قطعا زندگیم رو خیلی تغییر میداد و اینجوری که الان هستم و دوست دارم باشم نبود میگم چرا من بهشون توجه نمیکنم

 

فقط منتظرم بنگتن از این استراحت یا هرچی که اسمشو بذاریم در بیان و فعالیتاشون بیشتر شه 

-دوست داشتم اینا رو اینجا بگم بلکه اینکه یکم خالی شم بخاطر همین ببخشید🙂

ولی حالا ول کنم این بحثو 

اجرای ران خیلی خفن بوددددسیژپسمم

اگر بخواید اپلود میکنم براتون

 

+خوشحال میشم پست قبلی رو چک کنید و نظرتون رو بگید

 

++ یه ذره زیادی حواس پرت شدم لیریکای اخر رو ببینید می فهمید تاریخ انتشار اهنگ و اسم و ارتیست اهنگ و اسم البوم نوشته دن شده 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ (یه ایموجی میخوام با دو دست بزنه رو سرش شش اون توصیف منه)