این چالشه منبعش نمیدونم کجاس فقط تو این وب پیداش کردم

the-melody.blog.ir

 

1-اولین آهنگ کیپاپی که گوش کردم 

 

Dynamite/BTS

راستیتش یادم نیس چجوری کیپاپر شدم 😑😑😑 

 

2-فندوم اول گرل گروپ و بوی گروپم 

 

فندوم اول گرل گروپ من میشه گفت ایتزی عه 

 

فندوم اول بوی گروپ هم بی تی اس بود

ولی شد انسیتی 

 

3-گرل گروپ و بوی گروپی که دست کم گرفتمشون 

 

گرل گروپ WJSN  وااای هیچ وقت خودمو نمی بخشم سر قسمت اول کوییندام میگفتم اجراشون خیلی بد بود ولی خیلی خوبننننننن 

 

و بوی گروپ هم بی تو بی 

 

4-راک بند مورد علاقه ی من 

 

فقط اکسدینری هیروز رو میشناسم 

 

5-گروه قدیمی مورد علاقه ی من 

 

سوپر جونیور و گرلز جنریشن البته هنوز استن نمیکنم فقط دوسشون دارم 

 

6-ساب یونیت مورد علاقه ی من 

 

NCT 127 قطعاااا

و 3Racha

Wayv

 

7-همکاری دو نفره ی مورد علاقه ی من 

 

سای و شوگا 🙈🙈🙈

و low low از تن و یانگ یانگ 

 

8-گرل گروپ و بوی گروپ روکی مورد علاقه ی من 

 

گرل گروپ کپلر

بوی گروپ هم روکی زیاد نمیشناسم الان هیچی یادم نمیاد

ترژر رو حساب میکنید؟؟؟؟ 

اصلا تی ان اکسسس

 

9-گروه دیسبند شده ی مورد علاقه ی من 

 

آیزوان 🥲 

 

10-سولوییست دختر و پسر مورد علاقه ی من 

 

سولوییست دختر ای یو 

 

و پسر بی ای ( عضو سابق آیکون) و سای 

 

11-تاپ فایو گرل گروپام 

 

1-ایتزی 

 

2-اسپا 

 

3-کپلر 

 

4-بلک پینک 

 

5-لسرافیم

 

12-تاپ فایو بوی گروپام 

 

1-NCT 

 

2-TXT 

 

3-BTS 

 

4-Enhypen 

 

5-Stray Kids

میشه سونتین و ایتیز هم حساب کنید؟؟؟؟ 

 

13-رپر های دختر و پسر مورد علاقه ی من

 

دخترا زیادن ولی حالا میگیم جنی و هیکارو و پسرم ته یونگ و مارک و لوکاس انسیتی  و شوگا و مینگی و بنگ چان 

 

14-دنسر های دختر و پسر مورد علاقه ی من 

 

دختر لیسا و مومو پسر جی هوپ و هیونجین و تن

 

15-ووکالیست های دختر و پسر مورد علاقه ی من 

 

دختر رزی و چهیون عضو کپلر پسر هم سونگکوان و جونگکوک و جین( و ووزی)و هه چان و ته ایل و دویونگگگگ و دوکیوم 

 

16-ویژوال های دختر و پسر مورد علاقه ی من 

 

ویژوال دختر جیسو( حال کنید چقد دارم برا بلک پینک فن بویی میکنم🤣🤣) و وینتر و ته یون 

 

و ویژول پسر زیادن

جاشوآ، یوسانگ، یوتا، ته یونگ، لوکاس، دی ایت، مینگیو، مینهیوک، ووزی، تهیونگ، بنگ چان، سوبین، سونگهون بازم هست ولی میدونم میخواید بزنیدم الان 

 

17-تاپ فایو بایسای دخترم 

 

1-یجی 

 

2-وینتر 

 

3-بایس ندارمممم 

 

4-جنی 

 

5- کیم چه وون

 

18-تاپ فایو بایسای پسرم 

 

1-یوتا ته یونگ مارک لوکاس 

 

2-یونجون 

 

3-تهیونگ 

 

4-هیسونگ 

 

5- بنگ چان

از سونتین هم دی ایت و جاشوآ و جونگ هان از ایتیز دوست بایسم از توباتو ( دیگه خودتون فهمیدید نه؟! )

 

19-دبیو های مورد علاقم(گرل گروپ و بوی گروپ)

والا من دبیو گروهای زیادی رو باهاشون نبودم فقط کپلر، نیوجینز، ان میکس، لسرافیم و اکسدیز

پس یچیزی میگم همینجوری

گرل گروپ کپلر و نیو جینز و لسرافیم 

 

و بوی گروپم ایتیز و اسکیز ( اگر هلویتر رو دبیو حساب کنیم) 

 

20-آهنگای سولوی مورد علاقم 

 

My you / Jungkook

Lalisa / Lisa

BTBT / B.I

Still With you / Jungkook

Tiger / Hoshi

Lit / Lay

A Bite Of Summer / The 8

Stay Alive / Jungkook 

 

5-21 اهنگ مورد علاقه ی من از گرل گروپا 

 

1-شات داون و تایپا گرل و ده هپیست گرل و HYLT بلک پینک

باپ باپ و لاوید ویویز

تاک دت تاک و مور اند مور و آی کنت استاپ می توایس

وادادا و وینگ وینگ و آپ و شوگر راش و وی فرش و داون تاون کپلر 😂😂

گرلز و ایلوژن و لایف تو شورت و دریمز کام چرو اسپا

دایس و او او ان میکس

اسنیکرز و ریسر و آیسی وانابی و بلا بلا بلا ایتزی

ان نچرال و پانتومایم ووجوسونیا

پی تی تی لونا

مسکرا ایکس جی

اتنشن و هایپ بوی و کوکی نیو جینز

فیرلس و آنتی فرجل لسرافیم

 

5-22 اهنگ مورد علاقه ی من از بوی گروپا

ران بی تی اس و اسپرینگ دی از بی تی اس

پس ده مایک و پارادوکس اینو ژن از انهایپن

اوپنینگ سکیونس و تراست فاند بیبی و جی بی جی بی و لونلی بوی و کنت یو سی منی و پوما و ران اوی و مجیک و کلا هرچی اهنگ هست از توباتو

هلویتر از اسکیز 

استیکر و سایمون سیز و کیک ایت و فیوریت و چری بامب از انسیتی 127

فایرورکس و پایرت کینگ از ایتیز

راک ویث یو و دون کیهوت و ردی تو لاو سونتین 

چارمر اسکیز 

نکتار و لولو و میراکل وی وی

بیوتیفول انسیتی ۲۰۲۱

ناینتینز لاو انسیتی یو

دابل نات و ویکتوری سانگ و ده تورتیز اند ده هیر اسکیز

بوی و ممم و هلو ترژر

یت تو کام بی تی اس

گیون تیکن و درانک دیزد و تیمد دیشد و بلسد کرسد انهایپن

موو و برست اپ تی ان اکس

هات و لفت اند رایت سونتین

سوپر بورد و گیو می یور تی ام ای و ثری راچا و taste اسکیز

وورک ایت انسیتی یو

گلیچ مود و بیت باکس و بوم و 119 و دجاوو از انسیتی دریم

و..... 

 

23-آهنگ های ریلیز شده ی غیر کره ای(گرل گروپ و بوی گروپ) 

 

یعنی ژاپنی یا انگلیسی؟ 

 

گرل گروپ: 

 

سلبریت از توایس و وینگ وینگ از کپلر و تایپا گرل از بلک پینک 

 

بوی گروپ:

پرمیشن تو دنس از بی تی اس و هِی دِی و سیرکس از استری کیدز و لفت اند رایت از جونگکوک و چارلی پوث 

 

24-کریوگرافی مورد علاقم(گرل گروپ و بوی گروپ) 

 

گرل گروپ وادادا کپلر شاید 

 

بوی گروپ هم کریو های ایتیز و اسکیز

 

 

بله تصمیمم رو گرفتم برای فن دوم اصلی