هر چقد از افتضاح بودن این کمپانیای بگم کمه

اهنگ ایتیز گوش دادید دیگه guerrilla 

اره قبول دارم محشر بود

همینطور که میدونید من نیو ایتینیم

و نمیتونم صدای اعضا رو تشخیص بدم امروز رفتم ام وی رو که دان کرده بودم ببینم

و فهمیدم KQ اینترتینمنت اصلا نمیخواد تغییری در روندش بده🗿🗿🗿🗿🗿

مثل همیشه پارتای یوسانگ و وویونگ از 🤏 انقد کمتر بود و واقعا ............. نمیتونم چیزی بگم

مثل همیشه سونگهوا،مینگی، هنگ جونگ، یونهو هر کدوم پارتای شخصی داشتن که طولانی هم بود ولی هیچوقت یوسانگ و وویونگ پارت قابل قبولی ندارن 🤬 (هیت نیس) 

 

+کپلین شدم تی اچ اکس هم شدم دارم فن استیسی میشم

+اهنگ hit the bass از blitzers رو حتما گوش کنید

+اهنگ run2u از STAYC رو هم گوش کنید

+بعد کامبک P1Harmony تصمیم گرفتم فنشون شم بشدت

+اهنگ cheers از لیدرای سوتین هم گوش کنید دارم با همین اهنگ کارات میشم

یه عالمه اهنگ دیگه هم هست که اگه بخام بگم یه ساعت طول میکشه پس بای فعلا

+ باور کنید اگه اسم این همزاد سوبین رو هم بپرسید اسمشو میگم🤣